Hem, inredning, rum & ting.... Men visst, lite annat också...


lördag 28 januari 2012

Livslust!!!

Trotts att kroppen just nu skriker, den värker och är styv och andra motgångar, det är kyligt ute, lingonveckan har hälsat sig själv välkommen, helgen är så kort att man inte ens kan säga att den kommer hinna kännas av eftersom jag jobbar idag lördag och kommer att jobba i morgon också! Ja men tillbaka till tråden..... TROTTS detta så är livsglädjen på topp.... Varför?????
Idag skyndar jag mig hem! Tar på mig skoterstället och får fara ut o köra med min underbara sambo i vårt underbara vinterland. Vi kör upp till mina underbara föräldrar på deras supermysiga stuga där vi ska äta gott mysa,spela spel och umgås! Sen får jag sovmorgon i morgon! Nää fy tusan nog är livet grymt roligt att leva ibland! Mest tack vare alla underbara människor som finns runt om en !! Tack till er för att ni finns !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar