Hem, inredning, rum & ting.... Men visst, lite annat också...


tisdag 24 januari 2012

Ambitioner!!

Okey.... Hur fasen ska dygnets timmar räcka till?? Vad ska en sån som jag åstadkomma inom ett par månader??? Jag skulle vilja träna och tappa i alla fall 10 av mina överviktskilon, vill springa på loppisar fynda saker som är i mina ögon skatter men som är rätt fula egentligen som jag sen kan göra super fina med lite kärlek ( läs mycket tid). Jag skulle vilja öva med min motivlackering och bli bättre på de! Jag skulle också vilja ha sprudlande mycket energi på morgonen så jag kunde gå långa promenad varje dag med min jycke ( som han skulle älska det) samt ha mycket tid att fixa hår o annat kraffs så man kunde chocka kollegorna och faktiskt se ut som nått annat än en urtvättad disktrasa varje dag! Skulle också önska mig lite tid till min nyupptagna hobby skoterkörning helst i snörikt landskap i rimliga minusgrader samt iförd ett mycket snyggt ställ som jag hittat på nätet och suktat efter ett bra tag nu! Jag skulle gärna klämma in att ha tid över att laga så god middag som min andre hälft förtjänar och som man faktiskt någon dag i veckan kunde klassa som nyttig ( som tur är gör min mor detta åt mig ;) ofta!!!) jag har också ambitioner att stöka ut min bastu där hemma så jag o lillasyster kan basta dricka vin och kasta bort flera timmar i varandras sällskap, den bastun jag pratar om klassas i nutid enbart som större lagerutrymme..... Jag vill bjuda hem goda vänner på middagar samt hälsa på goda vänner i Umeå. Jag vill också gärna tillbringa mer tid med min kära familj o kanske också få över lite tid till soffhörnet här hemma!Ja med andra ord.... Är det någon som har några timmar per dygn att skänka ???? Kontakta mig snarast i sådana fall!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar