Hem, inredning, rum & ting.... Men visst, lite annat också...


måndag 20 februari 2012

Känner mig okänd för mig själv?!?!

Konstig rubrik tycker ni! Känns så konstigt som det låter! Jag gick in på min egen blogg och eftersom det är en babiljard dagar sedan jag gjorde inlägg så kändes de nästan som att läsa någon annans blogg!! Im à virdo i know!!!

Nå vad kan då tänkas ta upp min tid nu för tiden?? Kanske har jag målat om en skåp eller byggt en manick sytt lite o avlutat nått! Näääää!! Nada av detta har inträffat, eller jo i mina tankar har allt detta hänt men i verkligheten ligger jag som vanligt efter!
Känns som att kvällar och helger är så få motför veckodagarna. Kvällarna är inte långa nog att påbörja projekt av denna sort! Man hinner knappt hålla rent sin lilla koja eller få undan tvätt och dylikt som krävs för att man inte ska drunkna i sin egen lort!!!
Jaja, lördag ska jag i alla fall tacka för trevligt sällskap och trevliga aktiviteter!! Fick mig till och med en present av finaste vännen S. När ni minst anar det ska jag visa vad, den pryder min månglådiga byrå här hemma så länge och sprider lite lycka;)))
Nå Natti Natti det är en dag imorgon också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar